Wszystkie bestsellery
RE5R05A / JR507E / A5SR1 / A5SR2

RE5R05A / JR507E / A5SR1 / A5SR2

RE5R05A / JR507E / A5SR1 / A5SR2

RE5R05A, JR507E - 5-biegowa przekładnia z pozycjonowaniem wzdłużnym wyszła na rynek w 2000 roku dla Nissana i Infiniti z napędem RWD i pojemnością silnika od 2.5L do 6.0L. W późniejszym czasie tę automatyczną skrzynię biegów montowano w wielu modelach Infiniti, Mitsubishi, Nissan, Suzuki i Mazda (RE5R05A, JR507E) oraz Kia i Hyundai (A5SR1, A5SR2). RE5R05A posiada wiele modyfikacji różniących się filtrami oleju, elementami ciernymi i stalowymi oraz częściami twardymi i korpusem zaworu.


RE5R05A / JR507E / A5SR1 / A5SR2

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD/4WD 10.5L 4.2L-5.0L Nissan Matic-J


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Aftermarket Transtec Aftermarket

Zestaw Tarcz Ciernych: Infiniti Q45, Nissan 350Zm Frontier, Pathfinder V8 Alto | Infiniti Q45, Nissan 350Z, Frontier, Pathfinder V8 Aftermarket | Aftermarket

Zestaw Teflonów: Transtec

Zestaw Tłoków: Transtec Alto

Zestaw Tulei: 12 Sztuk Alto

FILTRY

E-010 - Alto | Aftermarket

USZCZELKI

E-300 - Miski z wyjątkiem Kia Corteco

TARCZE CIERNE

C-110 - Kosz Reverse Aftermarket

TULEJE

A-034 - Pompy Precision

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Konwertera Corteco

STEROWNIKI, SOLENOIDY, ELEKTRONIKA, NARZĘDZIA

N/A - Zawór LockUp-u Sonnax

TAŚMY HAMULCOWE

A-020 - Kosz Overdrive BorgWarner

Aktywne filtry