Wszystkie bestsellery
A340 / A340H / A340F / A343E / A350E / AW4 / R4AV3 / V4AW3 / AW30-40 / AW30-41LS / AW30-43 / AW30-80

A340 / A340H / A340F / A343E / A350E / AW4 / R4AV3 / V4AW3 / AW30-40 / AW30-41LS / AW30-43 / AW30-80

A340 / AW30-41LS / AW30-43LE / AW30-41LE / V4AW3 / AW30-80LE / A340H / A340E / AW30-40LE / AW30-40LS / A340F / A341 / A341E / AW30-41LE / A341F / A343 / A343E / A343F / AW4 / R4AV3 / A350E

A340, AW30-41LS, AW30-43LE, AW30-41LE, V4AW3, AW30-80LE - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1985 roku dla samochodów z napędem RWD i 4WD i silnikami o pojemności od 2.5L do 4.0L. Montowana była przez firmę Toyota w swoich modelach Pickup, 4-Runner, Mark II, Hilux. A340 posiada wiele modyfikacji dla różnych pojemności silników od 2.5L do 3.2L. 


A340 / AW30-41LS / AW30-43LE / AW30-41LE / V4AW3 / AW30-80LE

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD 300 11.0L 4.0L Toyota Type T-IV


A340H - modyfikacja przekładni A340 montowana w samochodach z napędem 4WD i pojemnością silnika od 2.6L do 3.0L w latach 1988-1995.


A340E, AW30-40LE, AW30-40LS - modyfikacja przekładni A340 posiada specyficzne umiejscowienie śrub mocujących widoczne na jej przedniej powierzchni w postaci odlanych liter. "J" oznacza silnik rzędowy 6 1/2-JZ a "U" oznacza silnik V8 UZ.


A340F - modyfikacja przekładni A340 montowana w samochodach z napędem 4WD i pojemnością silnika od 2.4L do 4.0L w latach 1990-2004.


A341, A341E, AW30-41LE, A341F - modyfikacja przekładni A340F z blokowaniem i odblokowywaniem mechanizmu różnicowego skrzyni rozdzielczej, umożliwiające korzystanie AWD w Toyocie Sequoia. A341E jest modyfikacją instalowaną z silnikami do 4.5L.


A343, A343E - modyfikacja przekładni A340 montowana w latach 2001-2004 w Toyocie Mark II iR-V (1JZ-GTE).


A343F - modyfikacja przekładni A340 wyszła na rynek w 1995 roku dla silników od 4.5L do 5.0L. Montowana była w amerykańskich fabrykach Toyoty do 2004 roku.


A350E - 5-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1995 roku. Jej bazą konstrukcyjną była seria automatycznych skrzyń biegów A340. Montowana była w modelach Lexusa z napędem RWD. Jej produkcja trwała jedynie do 1997 roku.


A350E

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD 400 8.1L Toyota Type T-IV


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Transtec

Zestaw Naprawczy Sterownika: TransGo

FILTRY

E-010 - 2WD Lexus i Supra Turbo Aftermarket | 2WD Lexus i Supra Turbo Alto | 4WD 95+ Aftermarket 4WD 95+ Alto A343E 3 Otwory Aftermarket

| A343E 3 Otwory Alto | A340E Tacoma 85+ Alto

USZCZELKI

A-300 - Miski 85+ Corteco | Miski 85+ Aftermarket | Miski 85+ Aftermarket

TARCZE CIERNE

C-108 - Kosz Forward z wyjątkiem SC/LS400 i Turbo Aftermarket

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Pompy Corteco Konwertera Corteco

KONWERTERY

30A122

Aktywne filtry