Alle Verkaufshits
1000 SERIES, 2000 SERIES, 24000 SERIES

1000 SERIES, 2000 SERIES, 24000 SERIES

LCT1000 / LCT2000 / LCT2100 / LCT2200 / LCT300 / LCT2400

LCT1000 - 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z podwójnym nadbiegiem zaprojektowana przez Allison Transmission. Seria Allison 1000 została początkowo zaprojektowana jako 5-biegowa skrzynia biegów, jednak w 2006 roku dodano 6-ty bieg. Ta skrzynia ma dużą pojemność, przenosząca moment obrotowy 977 Nm. Wprowadzona na rynek w 2006 roku przekładnia Allison 1000 idealnie pasuje do ciężkich ładowarek. Zamontowana w: Hummer H1, Chevrolet Silverado, GMC Sierra i Chevrolet B-Series. Stała łączność z silnikiem i optymalny tryby pracy zapewnia 32-bitowy mikroprocesor. Elektronika przekładni steruje prędkością obrotową, obciążeniem, warunkami drogowym i zapewnia najlepszy tryb pracy silnika. Ta seria sprawia, że ciężkie ładowarki są zupełnie na wyższym poziomie jakości.

LCT1000 / LCT2000 / LCT2100 / LCT2200 / LCT300 / LCT2400

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5/6 AT RWD/AWD 746 14.0L 10.0L Allison TES 295


LCT2000, Allison 2400
- Seria Allison 2000 wraz z modyfikacjami LCT2100, LCT2200 i LCT2300 jest zastosowana w lekkich pojazdach użytkowych działających w sektorach transportu i transportu publicznego. Wyposażone w przystawkę odbioru mocy napędzaną turbiną z opcją N-lock oraz hamulec postojowy. Skrzynie biegów serii 2000 mogą mieć do 6 biegów łącznie z nadbiegiem i być wyposażone w zaawansowany elektroniczny układ sterowania piątej generacji, który zapewnia wydajniejszą pracę i większe możliwości diagnostyczne. Te skrzynie biegów są niezawodne i bardzo wydajne. Mogą przenosić moc do 224 kW (300 KM) w modyfikacjach z wąskim lub szerokim pokryciem przełożeń. Z reguły przekładnie te stosowane są w samochodach dostawczych, samochodach burtowych z manipulatorem i wszelkiego rodzaju osprzętem specjalnym o ładowności do 13,6 ton (3000 lb). Przekładnie te montowane są w prawie wszystkich markach samochodów ciężarowych, autobusów produkowanych w Europie (oprócz MAN), Korei i Chinach. Błyskawiczne połączenie silnika ze skrzynią biegów zapewnia precyzyjną pracę niezależnie od stanu ładunku i jakości drogi. Dokładna zmiana biegów bez przerw w zasilaniu zapewnia najlepszą charakterystykę prędkości i oszczędność paliwa. W pełni automatyczna skrzynia biegów pozwala kierowcy zwrócić większą uwagę na proces jazdy, który jest ważniejszy w trudnych i uciążliwych warunkach drogowych. Elektronikę skrzyni biegów można zaprogramować tak, aby uniemożliwiała ruch pojazdu, gdy używane jest wyposażenie dodatkowe. W związku z tym wyposażenie pomocnicze będzie niedostępne podczas ruchu pojazdu. Ta funkcja zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w działaniu.

LCT2000 / Allison 2400

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT 841 14.0L 10.0L Allison TES 295


Powiększ schemat


USZCZELNIACZE, O-RINGI

E-072 - Wybieraka Corteco

Aktive Filter