Wszystkie bestsellery
TR-80SD / 0C8

TR-80SD / 0C8

TR-80SD / 0C8

TR-80SD - 8-biegowa przekładnia nowej generacji wydana w 2006 roku dla grupy VAG (Volkswagen-Audi) i przeznaczona do pojazdów RWD. Jest alternatywą dla DSG, która ma problemy z poprawną pracą z mocnymi silnikami. Zainstalowana w Audi Q7 V6-V8 z silnikiem 3.0L i momencie obrotowym przekraczającym 700 Nm. Od 2007r. w terenowych samochodach Lexus zamontowano skrzynię AA80E/F która ma taką samą konstrukcję. Pod koniec 2010r. w pełni weszła na rynek zagraniczny zastępując TR-60SN w Porsche Cayenne (2010-2014) i Volkswagen Touareg (2010-2014) TDI o pojemności silnika od 3.0L do 3.6L (Audi - TFSI). Zastosowana również w Cadillac CTS VSport w 2014r jako TL-80SD. Jest konkurentem 8-biegowej skrzyni ZF 8HP70. 0C8 wykorzystuje udane elementy z TR-60SN, przy czym posiada mocno zmodyfikowany sterownik i elektrykę. Większość części nie jest wymienna. TR-80SD jest najmocniejszą ze współczesnych automatycznych skrzyń biegów RWD potrafiącą osiągać 800 Nm.

TR-80SD / 0C8

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
8 AT RWD/AWD 850 10.5L 8.0L Toyota WS



POWIĘKSZ SCHEMAT

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Aftermarket

Zestaw Tarcz Ciernych: Aftermarket

Zestaw Teflonów: Transtec

FILTRY

J-010 - Alto Aftermarket

USZCZELKI

J-765 - Aftermarket

USZCZELNIACZE, O-RINGI

N/A - O-Ring Pompy Corteco

A-010 - Konwertera Corteco

Aktywne filtry