Wszystkie bestsellery
4 BIEGI A24A / M24A / S24A / M4TA / MDLA / MDMA / MP7A / SP7A / S4XA / SKWA / S5 / MPSA / SDMA

4 BIEGI A24A / M24A / S24A / M4TA / MDLA / MDMA / MP7A / SP7A / S4XA / SKWA / S5 / MPSA / SDMA

A24A / M24A / S24A / M4TA / MDLA / MDMA / MP7A / SP7A / S4XA / SKWA / S5 / MPSA / SDMA

A24A - 4-biegowa przekładnia produkowana  w latach 1992-1997 i montowana w Hondzie Civic o pojemności silnika 1.5L i 1.6L.


A24A

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 5.9L 2.7L Honda Z-1


M24A - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1992 roku i była produkowana do 1997r. Montowana była w samochodach marki Honda z napędem FWD - Civic o pojemności silnika 1.5L i 1.6L oraz Del Sol 1.6L.


S24A
- 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów montowana w Hondzie Del Sol o pojemności silnika 1.6L w latach 1993-1997.


MP7A - 4-biegowa przekładnia montowana w latach 1994-1999 w samochodzie Acura Integra o pojemności silnika 1.8L.


SKWA - 4-biegowa przekładnia montowana w Acura Integra z silnikami o pojemności 1.8L w latach 1996-2001.


M24A / S24A / MP7A / SKWA

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 6.2L 2.9L Honda Z-1


M4TA - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1997 roku. Japońscy inżynierowie postanowili tę przekładnię wyprodukować bez przekładni planetarnych co przyczyniło się do zwiększonej niezawodności tej automatycznej skrzyni biegów. Wadą M4TA jest jej rozmiar komplikujący proces naprawy. Montowana była w Hondzie CR-V o pojemności silnika do 2.4L.


MDLA
- 4-biegowa przekładnia montowana w Hondzie CR-V o pojemności silnika 2.0L i 2.4L w latach 2002-2004.


M4TA / MDLA

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 6.8L 3.0L Honda Z-1


MDMA - 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów montowana w Hondzie CR-V z silnikami o pojemności 2.0L i 2.4L w latach 2002-2004.


SP7A - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1995 roku i była montowana w Acura Integra o pojemności silnika 1.8L.


S4XA - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1996 roku i była montowana w samochodach marki Honda (Acura Integra B20, S-MX, Stream o pojemności silnika 1.7L).

MPSA - 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów montowana w Hondzie Civic Shuttle z napędem 4WD i pojemnością silnika 1.6L w latach 1989-1991.


Powiększ schemat

Przepraszamy za niedogodności.

Wyszukaj ponownie to co szukasz