Wszystkie bestsellery
6T70 / 6F50N / 6F55 / 6T75 / 6T80

6T70 / 6F50N / 6F55 / 6T75 / 6T80

6T70 / 6F50 / 6F50N / 6F55 / 6T75 / 6T80

6T70 - 6-biegowa przekładnia produkowana od 2007 roku montowana jest w samochodach GM z silnikami od 3.0L do 4.0L. Osiąga moment obrotowy rzędu 400 Nm. 6T70 było nazwą stosowaną przez GM, natomiast Ford używał innej nazwy tej skrzyni - 6F50.


6T70

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
6 AT FWD/AWD 380 9.5L 5.0L Mercon LV


6F50, 6F50N -
 6-biegowa przekładnia zaprojektowana przez GM i Forda i stosowana w samochodach z napędem FWD i AWD z silnikami od pojemności do 3.5L. Montowana w Fordzie Explorer i Taurus z silnikiem benzynowym 3.5L oraz silnikiem wysokoprężnym 2.5L, a także w Mazdzie Tribute i CX-9, Mercury Mariner i Milan. Osiąga maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Po 2 latach od wypuszczenia jej na rynek, opracowano bardziej zaawansowaną modyfikację o nazwie 6F55 osiągającą moment obrotowy 407 Nm i która była przeznaczona do samochodów z silnikiem V6 o pojemności 3.5L.

6F50 / 6F50N

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
6 AT FWD/AWD 380 9.5L 5.0L Mercon LV


6F55, 6T75 - modyfikacja skrzyni 6F50 produkowana od 2007 roku przeznaczona na rynek amerykański. Przeznaczona do samochodów marki GM i Ford z silnikami o pojemności 4.6L. Inna nazwa dla tej skrzyni biegów to 6T75.

6T80 - 6-biegowa przekładnia przeznaczona do samochodów z napędem FWD i poprzecznym układem napędowym. Jest to potężna skrzynia biegów montowana tylko w Cadillacu XTS Twin-Turbo (410 kW). Osiąga moment obrotowy rzędu 500 Nm. Do tej skrzyni biegów dedykowany jest olej Dexron VI.

POWIĘKSZ SCHEMAT

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Aftermarket Transtec

Zestaw Naprawczy Sterownika: Reperaturka Przełącznika Ciśnienia TranGo

Zestaw Tulei: 9 Sztuk Transtec

FILTRY

D-010 - Alto Aftermarket

Aktywne filtry