Wszystkie bestsellery
A240 / A241E / A242E / A243E / A244E / A245E / A246E / A247E

A240 / A241E / A242E / A243E / A244E / A245E / A246E / A247E

A240 / A241E / A242E / A243E / A244E / A245E / A246E / A247E

A240, A241E, A242E, A243E, A244E - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1985 roku dla Toyoty Corolla, Corona i RAV4 o pojemności silnika do 2.0L. W tym samym czasie produkowano bardziej wyrafinowaną i droższą przekładnię A540 dla mocniejszych silników. Po wielu latach w 1993 roku A240 doczekała się modernizacji pod postacią skrzyń biegów A245E, A246E i A247E. Pomimo stosunkowo prostej konstrukcji i niskiej ceny ta seria automatycznych skrzyń biegów okazała się mniej popularna od serii "U". Seria A240 była konkurentem dla 4HP16, 4HP18 oraz RE4F03A/RE4F04A.


A240 / A241E / A242E / A243E / A244E

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 186 7.2L 3.1L Toyota Type T-IV


A245E, A246E, A247E - modyfikacja przekładni A240 wyszła na rynek w 1993 roku ze zmienionym korpusem zaworów i solenoidami. Wśród modyfikacji można było wyróżnić nowy filtr oleju oraz sprzęgła cierne ze stalowymi tarczami. W 2003 roku wprowadzono kolejne zmiany dotyczące filtra oleju, korpusu zaworu i solenoidu EPC unowocześniając tę skrzynię biegów. W A247E ulepszono twarde komponenty.


powiększ schemat

FILTRY

E-010 - 93-03 Aftermarket | 93-03 Alto | 03+ Aftermarket

USZCZELKI

E-300 - A245 A246 A247 93+ Aftermarket

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-311 - O-Ring Pompy Corteco

A-070 - Konwertera Corteco | Pompy Corteco

Aktywne filtry