Wszystkie bestsellery
A760E / SJ6A-EL / TB-60SN / A760H / A761E / TB-61SN / A761H

A760E / SJ6A-EL / TB-60SN / A760H / A761E / TB-61SN / A761H

A760E / SJ6A-EL / TB-60SN / A760F / A760H / A761E / TB-61SN / A761H

A760E, SJ6A-EL, TB-60SN - 6-biegowa przekładnia z pozycjonowaniem wzdłużnym wyszła na rynek w 2003 roku. Na początku była testowana z 8-cylindrowymi silnikami w Toyocie Celsior i Lexusie LS430. Po udanych testach zaczęto stosować ją w wielu innych modelach.  W podobnym czasie z A760E wypuszczono na rynek A960E przeznaczoną dla niższego momentu obrotowego. A760E to bazowa skrzynia biegów przeznaczona dla napędu RWD która była konkurentem dla 6HP19 i 6HP26.


A760E / TB-60SN

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
6 AT RWD 420 11.0L 4.0L Toyota ATF WS


A760F - modyfikacja przekładni A760E przeznaczona dla SUV-ów z napędem AWD marki Toyota i Lexus.


A760H - rzadka modyfikacja przekładni A760E przeznaczona dla samochodów osobowych z napędem AWD.


A761E, TB-61SN, SJ6A-EL - modyfikacja przekładni A760E wyszła na rynek w 2006 roku. Względem swojej poprzedniczki ulepszono w niej sterownik i solenoidy wyróżniające się płynną pracą. Mazda montowała tę przekładnię w swoich modelach MX5 i RX8 pod nazwą SJ6A-EL.


A761E / TB-61SN / SJ6A-EL

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
6 AT RWD/AWD 480 8.9L 4.0L Toyota ATF WS


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: A761E Transtec A761E Aftermarket

Zestaw Naprawczy Sterownika: TransGo

Zestaw Tarcz Ciernych: Aftermarket

FILTRY

E-010 - Aftermarket Alto

USZCZELKI

E-300 - Miski Corteco

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Pompy Corteco Konwertera Corteco

Aktywne filtry