Wszystkie bestsellery
A518 / 46RE / 46RH / A618 / 47RE / 47RH / 48RE

A518 / 46RE / 46RH / A618 / 47RE / 47RH / 48RE

A518 / 46RE / 46RH / A618 / 47RE / 47RH / 48RE

A518, 46RH, 46RE - 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów wyszła na rynek w 1990 roku. Montowana w samochodach marki Dodge i Jeep z napędem RWD i silnikami o pojemności około 6.0L. Bazą dla tej skrzyni biegów była przekładnia A500Oznaczenie "RE" i "RH", które zostały wprowadzone w aktualizacji A518 oznaczają kolejno "Elektroniczny ustalacz" i "Hydrauliczny ustalacz".

A518 / 46RE / 46RH

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD 610 13.4L 4.8L Mopar ATF+4


A618, 47RH, 47RE, 48RE - 4-biegowa przekładnia z rodziny "TorqueFlite" była montowana od 1990 roku głównie w pojazdach ciężarowych i dostawczych marki Dodge i Jeep. Były to samochody z napędem RWD i po pojemności silnika do 8.0L. Oznaczenia "RE" i "RH" mają to samo znaczenie co w modyfikacjach przekładni A518. A618 uważana jest za cięższą skrzynię biegów. Potrafi osiągać moment obrotowy 610 Nm.

A618 / 47RH / 47RE / 48RE

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD 610 13.4L 4.8L Mopar ATF+4



powiększ schemat

A518%2046RE%2046RH%20A618%2047RE%2047RH%2048RE.jpg

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Transtec Aftermarket

Zestaw Tarcz Stalowych: 94-97 Alto

Zestaw Teflonów: Transtec

FILTRY

E-010 - do 1998r Alto do 1998r Aftermarket 99+ Alto

USZCZELKI

E-300 - 62+ Corteco

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Konwertera Corteco

Aktywne filtry