Wszystkie bestsellery
4HP18 / 4HP18FL / 01K / 4HP18FLA / 01F

4HP18 / 4HP18FL / 01K / 4HP18FLA / 01F

4HP18 / 4HP18FLA / 01F / 4HP18FLE / 4HP18FL / 01K / 4HP18Q / 4HP18QE / 4HP18EH

4HP18, 4HP18FLA, 01F - 4-biegowa przekładnia od ZF montowana była w samochodach marki Saab (9000), Rover, Peugeot, Citroen i Audi (100 FWD od 2.0L do 3.0L). 1989r wprowadzono do niej poprawki a w późniejszym czasie wydano kilka modyfikacji. W późniejszym czasie zastosowano tę skrzynię w Audi 100 i Quattro z napędem AWD. Była konkurentem dla skrzyni 097/01N. 4HP18 stała się bazą konstrukcyjną dla 5-biegowej przekładni 5HP18 i 5HP19.


4HP18 / 4HP18FLA / 01F

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD/AWD 250-350 9.0L 4.0L LT 71141


4HP18FLE, 4HP18FL, 01K - 
4-biegowa przekładnia oznaczana przez VAG jako 01K montowana była w autach z napędem FWD i silnikiem umieszczonym wzdłużnie.


4HP18Q, 4HP18QE, 4HP18EH - 
ta modyfikacja montowana była w samochodach marki Saab, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Citroen i Peugeot z napędem FWD i silnikiem umieszczonym poprzecznie.


POWIĘKSZ SCHEMAT Eagle / Dodgepowiększ schemat Saab

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: 4HP18FLA 4HP18FLE Precision

FILTRY

E-010 - 4HP18FL Chrysler Alto 4HP19FL Chrysler Aftermarket | 4HP18Q Carnnister Alto 4HP18Q Cannister Aftermarket | 4HP19FLA, 4HP18FLE Wewnętrzny Alto

USZCZELKI

E-300 - Miski 4HP18 Aftermarket

TARCZE CIERNE

D-100 - E Input (3-4) Aftermarket

D-108 - A (Forward) Aftermarket

F-114 - D (Low/Reverse) Aftermarket

PRZEKŁADKI STALOWE

C-130 - B Direct (Reverse) Aftermarket

D-120 - E Input (3-4) ZF

D-128 - A Forward Aftermarket

F-134 - D Low/Reverse Aftermarket

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-332 - O-Ring Tłoka B C D Precision

B-337 - O-Ring Tłoka B C D Precision

F-338 - O-Ring Tłoka B C D Precision

A-070 - Konwertera Corteco

D-077 - Półosi Prawy Corteco

Aktywne filtry