Wszystkie bestsellery
A750E / A750F / TB-50LS / A5AWF

A750E / A750F / TB-50LS / A5AWF

A750E / A750F / TB-50LS / A5AWF

A750E - 5-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 2002 roku dla mocnych SUV-ów Land Cruiser i 4Runner oraz Lexusa z napędem RWD i AWD. Ta automatyczna skrzynia biegów zastąpiła A650E. Konstrukcyjnie podobna jest do A761E oraz A960E. A750E była instalowana z silnikami 1GR-FE dla niższego momentu obrotowego oraz z 2UZ-FE z napędem 4WD.


A750F, TB-50LS - modyfikacja przekładni A750E przeznaczona była dla samochodów z silnikami o pojemności 4.7L. Montowana była jako TB-50LS w modelach Lexusa, Suzuki oraz Kia. Od 2009 roku Mitsubishi montowało ją w swoim modelu Pajero pod nawzą A5AWF.


A750E / A750F / TB-50LS / A5AWF

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD/AWD 485 12.0L 4.0L Toyota T-IV / Toyota ATF WS


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Transtec Aftermarket

Zestaw Naprawczy Sterownika: TransGo

Zestaw Tarcz Ciernych: Aftermarket

FILTRY

E-010 - Aftermarket Alto

USZCZELKI

E-300 - Miski Aftermarket Miski Corteco

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Pompy Corteco Konwertera Corteco

Aktywne filtry