Wszystkie bestsellery
5HP19 / 5HP19FL / 01V / 5HP19FLA

5HP19 / 5HP19FL / 01V / 5HP19FLA

5HP19 / 5HP19FL / 01V / 5HP19FLA / 5HP19HL / 5HP19HLA

5HP19 - 5-biegowa przekładnia wypuszczona na rynek w 1995r. uważana jest za jedną z najpopularniejszych skrzyń naprawianych w warsztatach. Ta pospolitość nie jest spowodowana złą jakością, ale tym, że jest bardzo wydajna i montowana była w wytrzymałych samochodach.  Jej popularność nie zmalała pomimo wypuszczenia na rynek jej 6-biegowego następcy 6HPXX5HP19 była instalowana a Audi z napędem na FWD i AWD. Zaprojektowana na bazie skrzyń 4HP18 i 5HP18 - dlatego większość komponentów jest niemal identyczna. Główną cechą różniący 5HP19 od wcześniejszych skrzyń jest wyższy moment obrotowy i możliwość współpracy z silnikami o pojemności. Modyfikacja FL dedykowana była dla Audi-Volkswagen z napędem na FWD, FLA dla aut z napędem na AWD i silnikami V6 a 5HP19 zastosowano w BMW z napędem RWD.

5HP19

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD/FWD/AWD 325 9.7L 4-5.5L LT 71141


5HP19FL, 01V - modyfikacja stosowana w samochodach Audi, Volkswagen i Porsche (Boxter 986) z napędem FWD. Przez 16 lat produkcji większość komponentów tej skrzyni była niezmienna. 01V posiada zintegrowaną przekładnię przedniej osi.

5HP19FLA - modyfikacja montowana w Audi i Volkswagen z napędem AWD i silnikiem V6.


5HP19HL, 5HP19HLA - ta modyfikacja przeznaczona była dla Porsche 911 Carrera (966).


POWIĘKSZ SCHEMAT FWD / AWDPowiększ schemat RWD

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Audi 95+ Transtec 5HP19FL 95+ Aftermarket 5HP19FL 95-04 Precision

Zestaw Tarcz Ciernych: 95+ Aftermarket Aftermarket

Zestaw Teflonów: Transtec

Zestaw Tulei: 11 Sztuk Bronz Aftermarket

Zestaw Naprawczy Sterownika: Typ 5-land TransGo

FILTRY

G-010 - Płytka Miska Alto | Płytka Miska Aftermarket | Głęboka Miska Alto Głęboka Miska Aftermarket

USZCZELKI

G-300 - Miski 5HP19FL Gumokorek Precision Miski 5HP19FL Gumokorek Aftermarket Miski 5HP19FL Papier Corteco Miski BMW Gumokorek Aftermarket Miski BMW Papier Corteco

TARCZE CIERNE

B-104 - C (Intermediate) Aftermarket

B-110 - B (Reverse) Alto B (Reverse) Aftermarket

C-108 - A (Forward) Aftermarket

D-110 - E (4th) Aftermarket

E-108 - D (Low/Reverse) Center Support-Front Aftermarket

F- 116 - G (Overrun) Center Support-Rear Aftermarket

G- 116 - F (Overdrive Direct) Aftermarket

PRZEKŁADKI STALOWE

B-130 - B (Reverse) gruba Aftermarket

C-128 - A Forward (cienkie) Aftermarket

D-120 - E (4th) ZF

E-128 - D (Low/Reverse) Center Support - Front Aftermarket

F-136 - G (Overrun) Center Support - Rear Aftermarket G (Overrun) Center Support - Rear Alto

G-122 - F (Overdrive Direct) Aftermarket

TULEJE

A-034 - Pompy Nadwymiar Sonnax

USZCZELNIACZE I O-RINGI

N/A - Brok (Uszczelniacz Tłoka Mechatroniki) Corteco Brok 10 Sztuk (Uszczelniacz Tłoka Mechatroniki Corteco

A-311 - O-Ring Pompy Corteco O-Ring Pompy Corteco O-Ring Pompy Corteco O-Ring Pompy Precision

A-333 - O-Ring Tłoka C (Intermediate) Precision

A-381 - O-Ring Statora Precision O-Ring Statora Corteco

B-337 - O-Ring Tłoka B (Reverse) Precision

F-339 - O-Ring Tłoka D (Low/Reverse) Precision

A-070 - Pompy Corteco Pompy Corteco

A-074 - Obudowy BMW Corteco Tylny Wał Napędowy Corteco

A-076 - Osi Prawy Corteco

C-076B - Mechanizm Różnicowy-Lewa Oś Corteco

E-075 - Wału Zębatego Corteco

F-077 - Osi Lewy Corteco

F-080 - Osi Przedniej AWD Corteco

F-080B - Przód Jednostki Napędowej AWD Corteco

STEROWNIKI, SOLENOIDY, ELEKTRONIKA, NARZĘDZIA

G-421 - Solenoid 30-34Ω (zielony)

G-422 - Solenoid 30-34Ω (zielony)

G-423 - Solenoid 30-34Ω (zielony)

TŁOKI

N/A - F (Overdrive Direct) Alto

HARD PARTS I POZOSTAŁE

G-765 - Miska Olejowa 5HP19FL Alto

KONWERTERY

Audi Skoda VW 156 201 A33 B31 K28 M28

Audi 156 208 F35 Y61

Audi Skoda VW 156 202 B56 B45 C36 K36 N28

Audi Skoda VW 156 200 C56 V44

BMW 167 000 B51 K30 T51

Aktywne filtry