Wszystkie bestsellery
4L40E / 5L40E / 5L50E / A5S360R / A5S390R

4L40E / 5L40E / 5L50E / A5S360R / A5S390R

4L40E / 5L40E / 5L50E / A5S360R / A5S390R

4L40E - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1998 roku jako następca 4L30E i była montowana w BMW 318. Bazą konstrukcyjną dla tej automatycznej skrzyni biegów była 4L60EW 2007 roku zakończono jej produkcję na rzecz wypuszczenia na rynek 6-biegowej przekładni 6L45.

4L40E

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD 360 9.0L 5.5-6.0L Dexron VI


5L40E, A5S360R - 5-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1999 roku a od 2000r. była powszechnie montowana w samochodach z napędem RWD i AWD takich marek jak GM, BMW (3, 5, X5), Opel, Saturn, Cadillac i Land Rover z silnikami o pojemności od 2.0L do 3.6L. Potrafi osiągać moment obrotowy 340 Nm. Jej bazą konstrukcyjną jest 4L60E.


5L40E / A5S360R

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD/AWD 340 9.0L 6.0L Texaco ETL-7045 E / Dexron VI


5L50E, A5S390R - modyfikacja skrzyni biegów 5L40E przeznaczona do Cadillac STS i SRX z silnikami V8 o pojemności 4.6L. Osiąga moment obrotowy 430 Nm. Montowana była również w BMW X5 pod nazwą A5S390R. Przekładnia ta w naprawie wymaga doświadczenia.

5L50E / A5S390R

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
5 AT RWD/AWD 430 9.5L 6.0L Dexron VI


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Aftermarket Alto Transtec

Zestaw Naprawczy Sterownika: TransGo

Zestaw Uszczelek Sterownika: Transtec

Zestaw Teflonów: Transtec

Zestaw Tłoków: Transtec AWD Alto 2WD Alto

Zestaw Tulei: 10 Sztuk Transtec

FILTRY

F-010 - Płytka Miska Alto | Płytka Miska Aftermarket | Głęboka Miska Aftermarket | Głęboka Miska Alto | Z osłoną wokół wlotu Aftermarket Z osłoną wokół wlotu Alto

USZCZELKI

A-310 - Pompy Corteco

D-305 - Obudowy Corteco

F-300 - Miski Aftermarket Miski Korek Aftermarket Corteco

TARCZE CIERNE

A-106 - Kosz Direct Alto Kosz Direct Exedy

A-126 - Kosz Direct Exedy Kosz Direct Alto

A-110 - Kosz Reverse Alto Kosz Reverse Exedy

A-130 - Kosz Reverse Alto Kosz Reverse Exedy

B-108 - Kosz Forward Exedy Kosz Forward Alto

B-128 - Kosz Forward Exedy Kosz Forward Alto

B-112 - Kosz Coast Exedy

B-132 - Kosz Coast Exedy Kosz Coast Aftermarket Kosz Coast Afetrmarket

C-100 - Kosz Overdrive Alto Kosz Overdrive Exedy

C-120 - Kosz Overdrive Alto Kosz Overdrive Exedy

C-104 - Kosz Intermediate Exedy Kosz Intermediate Aftermarket

C-124 - Kosz Intermediate Exedy Kosz Intermediate Aftermarket

D-114 - Kosz Low/Reverse Alto Kosz Low/Reverse Exedy

D-134 - Kosz Low/Reverse Exedy

D-116 - Kosz 2nd Coast Tylko AWD Exedy | Kosz 2nd Coast Tylko AWD Aftermarket | Kosz 2nd Coast z wyjątkiem AWD Alto Kosz 2nd Coast z wyjątkiem AWD Exedy

D-136 - Kosz 2nd Coast Tylko AWD Exedy Kosz 2nd Coast Tylko AWD Aftermarket | Kosz 2nd Coast Tylko AWD Alto | Kosz 2nd Coast z wyjątkiem AWD Exedy Kosz z wyjątkiem AWD Alto

E-102 - Kosz 2nd Tylko AWD Exedy | Kosz 2nd Tylko AWD Aftermarket Kosz 2nd z wyjątkiem AWD Exedy

E-122 - Kosz 2nd Tylko AWD Exedy | Kosz 2nd z wyjątkiem AWD Exedy

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-313 - O-Ring Pompy Precision

N/A - Obudowy Adaptera Precision

A-070 - Konwertera Corteco

D-074 - Obudowy Precision

F-072 - Wybieraka Corteco

STEROWNIKI, SOLENOIDY, ELEKTRONIKA, NARZĘDZIA

N/A - Zawór AFL Sonnax

F-425 - Solenoid TCC Aftermarket | Solenoid TCC BorgWarner Solenoid TCC BorgWarner

F-428 - Solenoid EPC 99-03 BorgWarner Solenoid EPC 99-03 BorgWarner Solenoid EPC 99-03 Sonnax

TŁOKI

N/A - Kosz Reverse Corteco Kosz Reverse Alto

A-965 - Kosz Direct Corteco Kosz Direct Alto

B-964 - Kosz Forward Corteco

B-969 - Kosz Coast Corteco Kosz Coast Alto

C-962 - Kosz Intermediate Alto

D-963 - Kosz 2nd Coast AWD Aftermarket

E-968 - Kosz 2nd BMW Alto

HARD PARTS I POZOSTAŁE

B-559 - Kosz Sprzęgła OEM | Kosz Sprzęgła OEM

F-584 - 38 Zębów OEM

F-765 - Miska Olejowa OEM

KONWERTERY

2421 2977, 2811, 9824

2421 3966, 2421 5976, 2421 6768

2421 2824, 4840, 9491

Aktywne filtry