Wszystkie bestsellery
4L80E / MT1 / 4L85E / MN8

4L80E / MT1 / 4L85E / MN8

4L80E / MT1 / 4L85E / MN8

4L80E, MT1 - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1990 roku i montowana była w samochodach ciężarowych i SUV-ach z silnikami o pojemności od 5.0L. Jest uważana za niezawodną, mocną i nieskomplikowaną automatyczną skrzynię biegów. Można ją znaleźć również w pojazdach opancerzonych Cobra i bojowych pojazdach opancerzonych Eagle. Jest następcą przekładni 3L80, z którą ma wiele części wymiennych.

4L80E / MT1

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD/AWD 600 13.4L 6.7L Dexron VI


4L85E, MN8 - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 2001 roku razem z silnikami Duramax V8. Potrafi osiągać moment obrotowy 650 Nm. Montowana była w dużych SUV-ach, Pick'up-ach i minibusach. Jest to bardzo mocna automatyczna skrzynia biegów stosowana w samochodach używanych w wyścigach terenowych, typu Drag i niestandardowej jeździe ulicznej.

4L85E / MN8

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT RWD/AWD 650 13.6L 7.0L Dexron VI


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Transtec Alto

Zestaw Tłoków: 97+ Alto

FILTRY

E-010 - do 96 Alto | do 96 Aftermarket | 97+ Alto 97+ Aftermarket

USZCZELKI

E-300 - Miski z wyjątkiem Jaguar Aftermarket

USZCZELNIACZE, O-RINGI

E-072 - Wybieraka Corteco

STEROWNIKI, SOLENOIDY, ELEKTRONIKA, NARZĘDZIA

E-435 - Solenoid EPC 91-03 BorgWarner

Aktywne filtry