Wszystkie bestsellery
095 / 096 / 097 / 098 / AG4 / 01M / 01N / 01P

095 / 096 / 097 / 098 / AG4 / 01M / 01N / 01P

095 / 096 / 097 / 098 / 01M/ 01N / 01P / AG4

095 - 4-biegowa przekładnia stosowana a samochodach osobowych silnikami o pojemności od 1.6L do 2.0L umieszczonymi poprzecznie. Montowana w samochodach marki Volkswagen, Skoda, Seat i Audi. Różnice między nią a 01M są w braku Lock'upu w konwerterze (095) oraz w uszczelce miski, obudowy i tłokami.

096 - często naprawiana w warsztatach skrzynia 096 montowana była w Volkswagenie Golf do 2009r. Lock'up załączany jest tylko na 4-biegu.

097 - 4-biegowa modyfikacja 095 produkowana od 1995r. dla Audi 80 i 100, którą zastąpiono przekładnią 01N. Montowana była w Audi z silnikami montowanymi poprzecznie o pojemności od 1.6L do 2.6L

098 - 4-biegowa modyfikacja instalowana w minibusach i minivanach z silnikiem montowanym poprzecznie. Na bazie tej skrzyni powstała 01P. Nie zastosowano w niej Lock'Upu konwertera.

01M -  poprzedzona modelami 095/096 4-biegowa skrzynia i uznawana za legendarną 01M wyszła na rynek w 1995 roku. Stosowana we wszystkich popularnych pojazdach z napędem FWD marki Volkswagen, Audi, Seat i Skoda z silnikami montowanymi poprzecznie o pojemności od 1.6L do 2.0L. Najpopularniejszą skrzynią przy przebudowie była 096. Montowana była w niektórych fabrykach Volkswagena aż do 2009r. Modyfikację 01N stosowano w modelu Passat z różnymi silnikami. 01P która była mniej popularna o wyższym momencie obrotowym instalowana była w Volkswagenie Sharan, T2 i T4, Eruovan i Ford Galaxy z silnikami do 2.8L. Wszystkie modyfikacje posiadają wiele kompatybilnych części zamiennych. Ta seria automatycznych skrzyń biegów była ostatnią produkcji VAG która starała się być konkurencyjną na rynku. ZF 5HP19 która wyszła na rynek w 1995r. przyćmiła konkurencję, a VAG niedługo potem zakończył produkcję automatycznych przekładni i zaczął używać produktów Aisin Warner i ZF.

01M

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 200 6.5L 3.8L LT 71141, 75W-90 GL4


01N - 
ta 4-biegowa skrzynia biegów z powodzeniem zastąpiła przekładnię 090 w 1991r. Stosowana w Adui o napędzie FWD (A4, A6) o pojemności silnika od 1.6L do 2.6L. Volkswagen stosował ją w swoim Passacie do 1.9L z silnikiem umieszczonym wzdłużnie. od 1991-2004 powstały 3 modyfikacje tej przekładni odpowiadającym rocznikom produkcji - 1991-1995, 1996-1998 i 1999-2004. Różnice między nimi istnieją w pewnych elementach konstrukcji. 

01N

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 280 6.0L 3.8L LT 71141


01P - 
montowana w minivanach i minibusach o pojemności silnika do 2.8L modyfikacja o wyższym momencie obrotowym. Zastosowana w Volkswagen Sharan, Transporter (T2/T4), Eurovan, Ford Galaxy, Mercedes-Benz V-Class i Seat Alhambra.

01P

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 250 5.0L G052162A2


AG4 - 
modyfikacja skrzyni 01N opracowana dla Audi A4, A6 i Cabrio o pojemności silnika 2.8L. Różnią się obudowami i mechanizmem różnicowym. Większość części jest zamienna we wszystkich modyfikacjach. Główną różnicą między nią a innymi przekładniami z tej rodziny jest mechanizm różnicowy o oddzielnym układzie smarowania, który wymaga specjalnego oleju.

powiększ schemat 095 / 096 / 098 / 01M / 01Ppowiększ schemat 097 / 01N

ZESTAWY NAPRAWCZE

0HK: 09M Aftermarket | 01N Aftermarket | 01P 098 Aftermarket | 01P Aftermarket 01P 96+ Aftermarket

Zestaw Tarcz Ciernych: 01P Aftermarket | 01M 01N Alto | 095 096 097 098 90-94 Exedy | 01M 01N 96+ Exedy

Zestaw Tłoków: 7 Tłoków Alto

Zestaw Tulei095 09M Corteco

Zestaw Uszczelek Sterownika: 01M 01N 01P Precision

Zestaw Naprawczy Sterownika: 01M TransGo

FILTRY

 F-010 Filtr - 095 096 Aftermarket | 095 096 Alto | 01M 01N Aftermarket | 01M 01N Alto

USZCZELKI

A-310 - Pompy 01M 01N 01P Precision

E-759 - Pokrywy Tylnej 095 01M Precision | Pokrywy Tylnej 098 Alto

F-300 - Miski 095 01M Aftermarket | Miski 095 01M Corteco | Miski 095 096 01M Alto | Miski 098 01P Aftermarket Miski 01N AG4 Aftermarket | Miski 01N AG4 Corteco | Miski 097 Aftermarket | Miski 097 Corteco

TARCZE STALOWE

A-150 - 095 01M 01P Dociskowa K2 Reverse Alto 

B-148 - 095 01M 01P Dociskowa K1 Forward Alto 

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Konwertera Corteco | Pompy Corteco

A-311 - O-Ring Pompy Corteco

STEROWNIKI, SOLENOIDY, ELEKTRONIKA, NARZĘDZIA

F-427 - Solenoid TCC Sonnax

F-431 - Solenoid EPC Sonnax

F-446 - Wiązka 095 01M Alto Wiązka 097 01N Alto

N/A - Zawór Lock'Up 01M 01N 01P Sonnax

TŁOKI

C-967 - B1 Low/Reverse Alto

N/A - K1 Forward Alto

KONWERTERY

01M 01N 01P LADB LADD LADC

01M 15101 QACA QADB ABDD QCDD QDDT

Aktywne filtry