Wszystkie bestsellery
DCI600 / DCI700 / GS7D36SG

DCI600 / DCI700 / GS7D36SG

GS7D36SG / GETRAG DCI700 / GETRAG DCI600 / M-CDT / 7DCI600 / 7DCI700

GS7D36SG / GETRAG DCI700 / GETRAG DCI600 - dwusprzęgłowa przekładnia wyszła na rynek w 2008 roku dla pojazdów marki BMW. Potrafi osiągać moment obrotowy 400 Nm. Posiada 7 biegów i minimalne możliwe przerwanie momentu obrotowego wynoszące 100 ms. Montowana była w rzadkich BMW M3 i Z4,  a po kilku udoskonaleniach (modyfikacja układu chłodzenia, regulacja komputerowa) stosowano ją również w serii E90, E92, E93, E82 i E88. 

GS7D36SG / GETRAG DCI700 / GETRAG DCI600 / M-CDT

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
7 DCT RWD 400 9.5L 5.0L 83222148578


7DCI700 - 7-biegowa, dwusprzęgłowa przekładnia została stworzona z myślą o pojazdach o wysokich osiągach i sportowych samochodach z napędem RWD i AWD. Może być wyposażona w funkcję star-stop bez żadnych modyfikacji sprzętowych. Poprzez połączenie z silnikiem elektrycznym może być stosowana z napędem hybrydowym. Komputer tej przekładni obsługuje specyficzną regulację wszystkich przełożeń, co skutkuje różnymi trybami pracy. 7DCI700 posiada kilka opcji zestawów przekładni. Rozpiętość przełożeń 4.8 jest najlepsza dla silników benzynowych a 7.2 jest lepszy dla silników wysokoprężnych i benzynowych o wysokim momencie obrotowym. Montowana jest w BMW serii 2 - L6 3.0L, serii 4 - L6 3.0L, serii 6 i serii 6 Gran Coupe - V8 4.4L.

7DCI700

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
7 DCT RWD 6.6L 5.8L DCTF 105786


7DCI600 - modyfikacja 7DCI700 montowana w samochodach marki BMW serii 3 - L6 3.0L i V8 4.0L, serii 5 - V8 4.4L oraz Z4 Roadster L6 3.0L.

FILTRY

N/A - Wewnętrzny Alto

N/A - Zewnętrzny Getrag

HARD PARTS I POZOSTAŁE

N/A - Miska Olejowa 7DCI700 Getrag

Aktywne filtry