Wszystkie bestsellery
RL4F03A / RE4F03A / RE4F03B / RE4F04A / RE4F04B

RL4F03A / RE4F03A / RE4F03B / RE4F04A / RE4F04B

RL4F03A / RE4F03A / RE4F03B / RE4F04A / RE4F04B

RL4F03A - modyfikacja przekładni RE4F03A sterowana hydraulicznie.


RL4F03A

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 260 8.7L 3.7 Nissan Matic-D


RE4F03A - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1990 roku dla Nissana Primera z napędem FWD i pojemnością silnika do 2.0L. Jest następcą automatycznej skrzyni biegów ze sterowaniem hydraulicznym RL4F02A. RE4F03A doczekała się wielu aktualizacji i modyfikacji - między innymi w 1994 roku i w 2000 roku kiedy to zmieniono jej nazwę na RE4F03B. Po 2000 roku montowana była  w wielu modelach Nissana.


RE4F03A 

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 240 8.2L 3.5L Nissan Matic-D


RE4F03B - 
modyfikacja przekładni RE4F03A wyszła na rynek w 2000 roku. Wśród różnic między nią a poprzedniczką można wymienić solenoidy i korpus zaworu.


RE4F03B

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 280 8.6L 3.7L Nissan Matic-D


RE4F04A - 
4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1993 roku dla Nissana Maxima o pojemności 3.0L. Stworzona na podstawie skrzyni biegów JF403E zaprojektowanej dla Isuzu. W późniejszym okresie zaczęto stosować tę skrzynię biegów w samochodach marki Nissan i Infiniti o pojemności silnika 3.0L. W międzyczasie wypuszczono kolejną modyfikację mającą na celu obniżenie momentu obrotowego z silników o pojemność do 2.0L. Była kompatybilna z pojazdami z napędem FWD. Poprzez nazywanie tej skrzyni "Nissanem 04" uważano ją za niezawodną i w bardzo dobrej cenie.

RE4F04A

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 290 9.5L 4.5L Nissan Matic-D



RE4F04B - 
modyfikacja wyróżniająca się głęboką miską, innym korpusem zaworu i konstrukcją solenoidu B. RE4F04A i RE4F04B mają takie same obudowy, ale czasami różnią się długością sprężyn serwa.

RE4F04B

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 330 9.6L 4.5L Nissan Matic-D


powiększ schemat

ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Transtec

FILTRY

E-010 - 91+ Aftermarket 91+ Alto

USZCZELKI

E-300 - Aftermarket

TARCZE CIERNE

B-106 - Kosz High Exedy

B-114 - Kosz Low / Reverse Exedy Kosz Low / Reverse Aftermarket

C-108 - Kosz Forward Exedy

TULEJE

A-034 - Pompy Precision

USZCZELNIACZE, O-RINGI

A-070 - Pompy Corteco

E-076 - Półosi Prawy Corteco

Aktywne filtry