Wszystkie bestsellery
JF402E / JF405E / SR410 / SR412 / SR413

JF402E / JF405E / SR410 / SR412 / SR413

JF402E / JF405E / SR410 / SR412 / SR413

JR402E - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1997 roku. Montowana była w samochodach klasy "mini" z napędem FWD takich jak: Chevrolet Spark, Kia Picanto, Daewoo Matiz oraz Suzuki Wagon R. JF402E potrafiła przenieść moment obrotowy 115 Nm. 


JF402E

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 115 4.6L Nissan AT-Matic-D


JF405E 
- 4-biegowa przekładnia z mocowaniem "wschód-zachód" wyszła na rynek w 2000 roku dla koreańskich samochodów klasy "mini" marek Hyundai, Kia (Picanto) i Daewoo (Matiz). Montowana była w pojazdach z napędem FWD z silnikami o pojemności do 1.1L. Konstrukcyjnie JF405E przypomina zaprojektowaną w 1998 roku dla Suzuki automatyczną skrzynię biegów SR410Obie skrzynie mają ze sobą wiele części zamiennych.


JF405E

Biegi Typ Skrzyni Napęd Moment Obrotowy (Nm) Całkowita pojemność ATF Wymiana ATF Typ ATF
4 AT FWD 7.5L 4.0L JWS 3314


SR410, SR412, SR413 - 4-biegowa przekładnia wyszła na rynek w 1998 roku i zaprojektowana została na zamówienie Suzuki dla jego modelu Wagon R i Alto. Posiada wiele części zamiennych z JF405E, ale obie te skrzynie biegów mają różne filtry oleju.



ZESTAWY NAPRAWCZE

OHK: Precision

FILTRY

N/A - JF402E Alto | JF402E Aftermarket | JF405E Aftermarket | JF405E Alto

Aktywne filtry